Suggesties en klachten

 

Iedereen die bij Sophia Revalidatie werkzaam is, doet zijn best om u tijdens uw revalidatie zo goed mogelijk te behandelen en te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat u hierover niet tevreden bent of vindt dat zaken beter kunnen. Dit vernemen wij graag. Het geeft ons de kans om onze kwaliteit van zorg te blijven verbeteren.  

 

Wat is een klacht?

Er is sprake van een klacht als een patiënt (of zijn vertegenwoordiger) uiting geeft aan zijn onvrede over bijvoorbeeld:

  • de behandeling;
  • de wijze waarop een medewerker met u omgaat;
  • organisatorische zaken;
  • de faciliteiten van Sophia Revalidatie.
     

Bij wie kunt u terecht?

Het ligt voor de hand, dat de u de klacht in eerste instantie rechtstreeks bespreekt met degene die naar uw mening verantwoordelijk is voor het gebeuren (of zijn leidinggevende). Dat is de kortste weg en geeft de meeste openheid. Ook kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
 

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris geeft u informatie en advies over de verdere aanpak. De klachtenfunctionaris stelt zich neutraal op en bemiddelt zo nodig tussen u en de persoon tegen wie uw klacht is gericht. Uiteraard behandelt zij alles strikt vertrouwelijk.  De klachtenfunctionaris is telefonisch bereikbaar op 070-3593861 of 06-53372929.

U kunt de klacht ook schriftelijk sturen in een ongefrankeerde envelop:
Sophia Revalidatie
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 43003
2504 VB  Den Haag
 

Beschikbare downloads


Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Om u beter van dienst te zijn, maakt sophiarevalidatie.nl gebruik van cookies. » Meer informatie